Office 365 PL Business Premium (5 stanowisk, subskrypcja na 6 miesięcy) ESD Zobacz większe

Office 365 PL Business Premium (5 stanowisk, subskrypcja na 6 miesięcy) ESD

Nowy produkt

  • Pakiet Office 365 Business Premium, licencja na 5 urządzeń

  • licencja na okres 6 miesięcy

  • zawiera najważniejsze programy Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access.

  • fakturę i licencję wysyłamy drogą elektroniczną (email)

Więcej szczegółów

998 Przedmioty

289,00 zł brutto

Więcej informacji

Office 365 Business Premium

Skorzystaj w firmie z nowoczesnych i wygodnych narzędzi opartych na chmurze i rozwiń swój biznes!

Office 365 Business Premium to usługa niezbędna w każdej nowoczesnej i rozwijającej się firmie. Zaawansowane możliwości niezawodnych aplikacji biurowych ułatwiają realizację projektów biznesowych, współpracę i kontakt między pracownikami, zarządzanie kalendarzem i pocztą elektroniczną oraz przechowywanie i udostępnianie potrzebnych materiałów i dokumentów.

Praca na dowolnych urządzeniach

Pracuj w dowolnym miejscu i czasie. Z pakietem Office 365 Business Premium otrzymujesz dostęp do najbardziej aktualnych wersji doskonale znanych i niezawodnych aplikacji biurowych Office na wszystkich swoich urządzeniach – komputerach PC i Mac, tabletach i smartfonach, a także możliwość tworzenia i edycji dokumentów z poziomu przeglądarki. Nie przerywaj pracy nad ważnym projektem lub nie trać czasu, kiedy do głowy przychodzą Ci najlepsze pomysły. Niezależnie od tego czy korzystasz z klawiatury, pióra czy ekranu dotykowego.

Lepsza współpraca z pracownikami i klientami

Przechowuj, synchronizuj i udostępniaj pliki online, korzystając z imponującego schowka online OneDrive o pojemności 1 TB, tak aby każdy miał dostęp do ich najnowszych wersji w każdym miejscu oraz edytuj je w czasie rzeczywistym. Dopracuj szczegóły dzięki możliwości prowadzenia telekonferencji w jakości HD, łączności za pomocą aplikacji Skype , firmowej sieci społecznościowejYammer.

Prosta konfiguracja i łatwe zarządzanie

Instrukcja krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces konfiguracji Office 365 Business Premium i pozwoli błyskawicznie rozpocząć korzystanie z pakietu. Wyręczy Cię także w zakresie obsługi informatycznej. 

Sway – przedstaw swoje pomysły najlepiej jak potrafisz

Użytkownicy Office 365 Business Premium otrzymują nowe narzędzie do szybkiego tworzenia i dzielenia się interakcyjnymi raportami, prezentacjami, które najlepiej przedstawią szczegóły Twoich pomysłów innym osobom.

Doskonała organizacja pracy

Z Office 365 Business Premium już nigdy nie zapomnisz o ważnym spotkaniu lub odpisaniu na maila. Biznesowa, skutecznie zabezpieczona skrzynka o pojemności 50 GB i możliwości przesyłania załączników o wielkości do 150 MB (Exchange Online) oraz kalendarz, organizator kontaktów i usługa Planner pozwolą na sprawne i szybkie  zarządzanie pracą.

Programy Office na wszystkich urządzeniach

Usługa Office 365 Business Premium gwarantuje dostęp do najbardziej aktualnych wersji aplikacji Office, niezależnie od używanego urządzenia — komputera PC/Mac, tabletu lub telefonu.

Skorzystaj z pełnych możliwości pakietu biurowego Office na komputerach PC i Mac, tabletach iPad®, tabletach z systemem Windows i Android™ oraz na większości smartfonów. Zakup usługi Office 365 Business Premium uprawnia do zainstalowania pakietu na 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach (iPad, Windows i Android) oraz 5 telefonach.

W skład pakietu Office 365 Business Premium wchodzą:

Word
Aplikacja Word podczas to zestaw profesjonalnych narzędzi i funkcji, umożliwiających ich projektowanie, zmianę i udostępnianie dokumentów tekstowych. Pozwalają one na otwieranie i edycja plików PDF, odtwarzanie plików wideo z sieci bez konieczności opuszczania dokumentu, łatwe wyrównywanie zdjęć i diagramów. Wbudowany tryb czytania pozwala wygodnie czytać dokumenty na każdym ekranie bez rozpraszających elementów, zakładka Projektowanie pozwala na natychmiastowy dostęp do potrzebnych funkcji, zaś wyjątkowe inteligentne wyszukiwanie błyskawicznie znajduje informacje na podstawie kontekstu i zaprezentowanie ich w programie. Współpracę z innymi osobami ułatwia możliwość dodawania, śledzenia i odznaczania komentarzy.

Excel
Z pomocą Excel i jego gotowymi szablonami użytkownicy mogą skupić się na informacjach, nie musza natomiast tracić czasu na projektowanie i ustawienia. Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych staje się sprawne, szybkie i intuicyjne, zaś dane prezentowane są czytelnie i przejrzyście dla odbiorców. Pracę ułatwia też możliwość błyskawicznego stworzenia wykresu lub tabeli na podstawie zgromadzonych danych, otrzymania prognoz oraz automatycznego rozpoznawania przez program wzorców i autouzupełniania. Zaoszczędzić czas pozwalają także skróty klawiszowe oraz funkcje Analysis Toolpak, Fragmentator czy Konstruktor formuł.

PowerPoint
Tworzenie atrakcyjnych prezentacji, doskonale odzwierciedlających nawet najbardziej niezwykłe pomysły staje się jeszcze prostsze. Nowe opcje wyrównywania, dopasowania kolorów, przejścia slajdów, udoskonalone okienko konfiguracji animacji oraz umożliwiające sprawną współpracę pogrupowane komentarze do slajdów są gwarancją osiągnięcia profesjonalnych efektów, które z łatwością można udostępnić w sieci.

OneNote
Niezbędny w każdej sytuacji notatnik elektroniczny to najlepszy sposób na rejestrowanie pomysłów lub zapisywanie materiałów – adresów i zawartości stron internetowych, arkuszy kalkulacyjnych, zdjęć, muzyki czy filmów – które mogą przydać się w przyszłości. Twórz notatki, tak jak Ci najwygodniej – rysując, pisząc ręcznie lub na klawiaturze – udostępniaj je, a także edytuj i korzystaj z ich najbardziej aktualnej wersji w każdym miejscu dzięki automatycznej synchronizacji OneNote.

Outlook
Outlook, automatycznie połączony z pocztą internetową Microsoft, to jednak coś więcej niż program do obsługi e-maili. Aplikacja umożliwia stworzenie precyzyjnego harmonogramu pracy dzięki wygodnemu zarządzaniu i synchronizacji kalendarzy, kontaktów i zadań. Bieżące aktualizowanie skrzynki odbiorczej nie pozwoli przeoczyć żadnego ważnego maila, zaś tryb widoku konwersacji grupuje powiązane ze sobą wiadomości. Odpowiedzi na wiadomości stają się jeszcze szybsze dzięki odpowiedziom w tekście. Office 365 Business Premium zapewnia dostęp do skrzynki o rozmiarze 50 GB na użytkownika i możliwość wysyłania załączników o wielkości do 150 MB.

Publisher
Profesjonalne publikacje są wreszcie w zasięgu ręki. Wygodne i łatwe narzędzia do tworzenia, personalizowania i udostępniania różnorodnych publikacji najwyższej jakości są gwarancją uzyskania zainteresowania odbiorców. Liczne funkcje edycji zdjęć, ich dodawania bezpośrednio z albumów internetowych, drukowania oraz efekty specjalne usprawniają pracę i pozwalają przygotować wyróżniające się projekty.

Access
Access to łatwe w użyciu i wydajne narzędzie do tworzenia opartych na przeglądarce aplikacji baz danych. Dane są automatycznie zapisywane w bazie danych SQL, dzięki czemu aplikacje są bardziej bezpieczne i skalowane. A uzyskiwanie informacji z tabeli lub zapytania w postaci listy jest błyskawiczne – wystarczy jedno kliknięcie.

OneDrive
Imponujący schowek online! Użytkownik pakietu Office 365 Business Premium uzyskuje 1TB przestrzeni w chmurze OneDrive, gdzie może przechowywać najważniejsze dokumenty i korzystać z nich w niemal dowolnym  miejscu i czasie.

Exchange Online
Biznesowa, hostowana na serwerach firmy Microsoft poczta o pojemności 50GB, na której może polegać każda firma. Aplikacja skutecznie chroni przesyłane informacje i użytkowników dzięki filtrom blokującym spam i zagrożenia internetowe, a także zabezpiecza przed przesłaniem danych do niepowołanych osób i umożliwia odzyskiwanie awaryjne wiadomości e-mail.

SharePoint Online
Narzędzie do pracy zespołowej, umożliwiające tworzenie witryny zespołów i współpracę przez wszystkie zainteresowane osoby z dowolnego urządzenia, w dowolnym miejscu i czasie. Jednocześnie zapewnia zachowanie pełnej kontroli nad tworzonym projektem.

Yammer
Niezbędne narzędzie do komunikowania w każdej nowoczesnej firmie. Dzięki niemu praca nad projektami stanie się płynniejsza i szybsza. Umożliwia ono dzielenie się pomysłami, ich wspólną analizę, omawianie i zbieranie opinii, a także pełną kontrolę dzięki tworzeniu grup dotyczących poszczególnych tematów lub projektów oraz bieżącym podglądem postępów pracy.

Skype for Business
Bez trudu kontaktuj się z ze współpracownikami dzięki Skype dla firm za pomocą czatów, wiadomości błyskawicznych, indywidualnych i grupowych połączeń głosowych i wideo oraz udostępniania ekranu. Przekazuj informacje dotyczące swojego statusu dostępności, tak aby nikt nie przeszkadzał Ci kiedy nie masz na to czasu. Skype for Business pozwala przeprowadzać spotkania online nawet z 250 osobami, zapewnia maksymalne bezpieczeństwo połączeń i jest w pełni zintegrowany z pozostałymi aplikacjami Office.

Wymagania systemowe:

Komputer i procesorKomputer PC: procesor 1 GHz lub szybszy o architekturze x86 lub x64 z zestawem instrukcji SSE2
Komputer Mac: procesor firmy Intel
PamięćKomputer PC: 2 GB pamięci RAM
Komputer Mac: 4 GB pamięci RAM
System operacyjnyKomputer PC: Windows 10, Windows 8, Windows 7 z dodatkiem Service Pack 1, Windows 10 Server, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2012 lub Windows Server 2008 R2
Komputer Mac: Mac OS X 10.10 lub nowszy
Największe możliwości zapewnia korzystanie z najnowszej wersji danego systemu operacyjnego.
Dysk twardyKomputer PC: 3,0 GB dostępnego miejsca na dysku
Komputer Mac: 6 GB dostępnego miejsca na dysku w formacie HFS+ (nazywanym też formatem Mac OS Extended lub HFS Plus).
WyświetlanieKomputer PC: rozdzielczość ekranu 1024 x 768
Komputer Mac: rozdzielczość ekranu 1280 x 800
GrafikaKomputer PC: sprzętowe przyspieszanie grafiki wymaga karty graficznej zgodnej z zestawem funkcji DirectX 10.
PrzeglądarkaBieżąca lub bezpośrednio poprzedzająca bieżącą wersja przeglądarki Internet Explorer; bieżąca wersja przeglądarki Microsoft Edge, Safari, Chrome lub Firefox. Dowiedz się więcej.
Wersja środowiska .NETKomputer PC: wymagane oprogramowanie .NET 3.5. Niektóre funkcje mogą wymagać również zainstalowanego oprogramowania .NET 4.0, 4.5 lub 4.6 CLR.
InneFunkcje internetowe wymagają połączenia z Internetem. Mogą być za to naliczane opłaty.
 Aby można było używać którejkolwiek funkcji wielodotyku, potrzebne jest urządzenie obsługujące dotyk. Jednak wszystkie funkcje i narzędzia zawsze można obsługiwać za pomocą klawiatury, myszy i innych standardowych lub dostępnych urządzeń wprowadzania danych. Nowe funkcje dotykowe są zoptymalizowane dla systemu Windows 10, Windows 8.1 lub Windows 8.
 Funkcje i narzędzia graficzne w produktach mogą się różnić w zależności od konfiguracji systemu. Niektóre funkcje mogą wymagać dodatkowej bądź zaawansowanej łączności z urządzeniami lub serwerami.
 Konto Microsoft i (lub) konto organizacyjne Microsoft