INSERT Subiekt nexo PRO 1 STANOWISKO ESD Zobacz większe

INSERT Subiekt nexo PRO 1 STANOWISKO ESD

SNP1

Nowy produkt

-w pakiecie INSERT Subiekt nexo PRO 1 STANOWISKO ESD
-klucz i fakturę wysyłamy drogą elektroniczną (email)
-System: Windows 8, 10 i 11,
-Licencja z oficjalnej polskiej dystrybucji, nigdy wcześniej nie aktywowana, objęta pomocą techniczną producenta i uprawniająca do zakupu kontynuacji w kolejnych okresach licencjonowania.

Więcej szczegółów

9999 Przedmioty

1 068,87 zł brutto

Więcej informacji

InsERT Nexo Pro to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania firmą, które pozwala na sprawną obsługę sprzedaży, magazynu, finansów oraz kadry i płac. W ramach licencji na 1 stanowisko użytkownik otrzymuje nie tylko dostęp do podstawowych funkcjonalności, ale również zaawansowane moduły, takie jak np. obsługa serwisu, integracja z pocztą elektroniczną czy generator kodów kreskowych.

InsERT Nexo Pro jest wygodnym i intuicyjnym w obsłudze narzędziem, które pozwala na efektywne zarządzanie firmą. Dzięki automatyzacji wielu procesów i dostępności szczegółowych raportów, użytkownik ma pełną kontrolę nad sytuacją w firmie i może podejmować szybkie i trafne decyzje biznesowe.

InsERT Subiekt nexo PRO 1 STANOWISKO to idealne rozwiązanie dla małych i średnich firm, które chcą usprawnić swoją pracę i zwiększyć efektywność działania. Oprogramowanie pozwala na pełną personalizację, dzięki czemu użytkownik może dostosować jego funkcjonalności do swoich indywidualnych potrzeb.


 

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

·         Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;

·         zaawansowane pola własne do obiektów systemu;

·         definiowanie własnych raportów i wydruków;

·         korekta kosztu dostaw;

·         sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie,  rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;

·         możliwość realizowania pojedynczego zamówienia wieloma wydaniami, a jedno wydanie może obejmować pozycje z różnych zamówień;

·         widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”;

·         widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;

·         możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);

·         rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;   

·         możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo);

·         obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru;

·         obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);

·         możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);

·         rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);

·         sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);