SNP1
Nowy produkt
-w pakiecie INSERT Subiekt nexo PRO 1 STANOWISKO ESD
-klucz i fakturę wysyłamy drogą elektroniczną (email)
-System: Windows 8, 10 i 11,
-Licencja z oficjalnej polskiej dystrybucji, nigdy wcześniej nie aktywowana, objęta pomocą techniczną producenta i uprawniająca do zakupu kontynuacji w kolejnych okresach licencjonowania.
9999 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
InsERT Nexo Pro to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania firmą, które pozwala na sprawną obsługę sprzedaży, magazynu, finansów oraz kadry i płac. W ramach licencji na 1 stanowisko użytkownik otrzymuje nie tylko dostęp do podstawowych funkcjonalności, ale również zaawansowane moduły, takie jak np. obsługa serwisu, integracja z pocztą elektroniczną czy generator kodów kreskowych.
InsERT Nexo Pro jest wygodnym i intuicyjnym w obsłudze narzędziem, które pozwala na efektywne zarządzanie firmą. Dzięki automatyzacji wielu procesów i dostępności szczegółowych raportów, użytkownik ma pełną kontrolę nad sytuacją w firmie i może podejmować szybkie i trafne decyzje biznesowe.
InsERT Subiekt nexo PRO 1 STANOWISKO to idealne rozwiązanie dla małych i średnich firm, które chcą usprawnić swoją pracę i zwiększyć efektywność działania. Oprogramowanie pozwala na pełną personalizację, dzięki czemu użytkownik może dostosować jego funkcjonalności do swoich indywidualnych potrzeb.
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
· Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;
· zaawansowane pola własne do obiektów systemu;
· definiowanie własnych raportów i wydruków;
· korekta kosztu dostaw;
· sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;
· możliwość realizowania pojedynczego zamówienia wieloma wydaniami, a jedno wydanie może obejmować pozycje z różnych zamówień;
· widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”;
· widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;
· możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);
· rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;
· możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo);
· obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru;
· obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);
· możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
· rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);
· sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);