Insert Rachmistrz nexo wersja na 3 stanowiska Zobacz większe

Insert Rachmistrz nexo wersja na 3 stanowiska

OPEINSFIK0016

Nowy produkt

-w pakiecie Insert Rachmistrz nexo wersja na 3 stanowiska
-klucz i fakturę wysyłamy drogą elektroniczną (email)
-System: Windows 8, 10 i 11,
-Licencja z oficjalnej polskiej dystrybucji, nigdy wcześniej nie aktywowana, objęta pomocą techniczną producenta i uprawniająca do zakupu kontynuacji w kolejnych okresach licencjonowania.

Więcej szczegółów

9999 Przedmioty

592,86 zł brutto

Więcej informacji

Rachmistrz nexo to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Bogata funkcjonalność i prosta, intuicyjna obsługa to atuty, które sprawiają, że ewidencja księgowa z Rachmistrzem nexo przebiega szybko i sprawnie.

Rachmistrz nexo został wyposażony w szereg rozbudowanych funkcji ułatwiających prowadzenie księgowości (od ewidencji VAT, umów i płac, środków trwałych i pojazdów, przez wystawianie deklaracji skarbowych i ZUS, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, po rozliczanie rozrachunków). Zaletami programu są m.in. automatyczna dekretacja dokumentów oraz elastyczna obsługa finansów i rozrachunków.

Rachmistrz nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej oraz Rewizor nexo – system finansowo-księgowy.

Najważniejsze możliwości Rachmistrza nexo:

  •  prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (płynne przejście między różnymi formami księgowości);
  •  ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów,  sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności;
  •  ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów;
  •  podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
  •  zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł (EP), do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami;
  •  ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej;
  •  obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
  •  obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (off-line i on-line);
  •  ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami księgowymi KPiR bądź EP oraz z zapisami VAT;
  •  wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników oraz podatek VAT;
  •  wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik;
  •  automatyczna dekretacja do KPiR lub EP oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
  •  integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo;
  •  możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej.

     

W   Wymagania systemowe:

  • komputer z procesorem Core2Duo;
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM;
  • system operacyjny Windows XP SP3 lub wyższy (zalecany Windows 7 lub wyższy);
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2 lub wersja wyższa (darmowa edycja Express with Advanced Services lub dowolna wersja pełna).