Gestor nexo 1 stanowisko Zobacz większe

Gestor nexo 1 stanowisko box

OPEINSOSP0025

Nowy produkt

-w pakiecie Gestor nexo 1 stanowisko
- pudełko
-System: Windows 8, 10 i 11,
-Licencja z oficjalnej polskiej dystrybucji, nigdy wcześniej nie aktywowana, objęta pomocą techniczną producenta i uprawniająca do zakupu kontynuacji w kolejnych okresach licencjonowania.

Więcej szczegółów

9999 Przedmioty

609,00 zł brutto

Więcej informacji

Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.
Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).
Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Najważniejsze możliwości Gestora nexo:
-  przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
-  ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
-  definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
-  wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
-  przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
-  obsługa wielu walut na ofertach;
-  planowanie i wykorzystywanie promocji;
-  planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
-  przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
-  planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
-  możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych;
-  ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
-  wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
-  łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
-  tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
-  narzędzia usprawniające obsługę e-maili – m.in. sprawdzanie poprawności pisowni, kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
-  system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
-  biblioteka dokumentów umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
-  oznaczanie obiektów flagami;
-  możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
-  możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

Wymagania systemowe 
komputer z procesorem Core2Duo;
4GB pamięci operacyjnej RAM;
system operacyjny Windows XP SP3 lub nowszy (zalecany Windows 7 lub nowszy); 
system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2 (lub wersja wyższa) z zainstalowanym komponentem Full-Text Search.