Office 365 PL Business (5 stanowisk, subskrypcja na 6 miesięcy) ESD Zobacz większe

Office 365 PL Business (5 stanowisk, subskrypcja na 6 miesięcy) ESD

Nowy produkt

  • Pakiet Office 365 Business, licencja na 5 urządzeń

  • licencja na okres 6 miesięcy

  • zawiera najważniejsze programy Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access.

  • fakturę i licencję wysyłamy drogą elektroniczną (email)

Więcej szczegółów

996 Przedmioty

254,00 zł brutto

Więcej informacji

Microsoft Business Office 365 

Pakiet Office 365 Business zaprojektowano tak, aby pomagał Ci tworzyć i komunikować się szybciej dzięki nowym, oszczędzającym czas funkcjom i przejrzystemu, nowoczesnemu interfejsowi. 
Oprócz tego dokumenty można zapisywać w chmurze w usłudze SkyDrive i uzyskiwać do nich dostęp z niemal dowolnego miejsca.
Najnowsze wersje programów Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access. . 

Office 365 Business Premium to najpopularniejszy produkt firmy Microsoft wśród tych, które łączą w sobie korzyści stacjonarnego pakietu Office 2016 i rozwiązań chmurowych.
Możliwość zainstalowania stacjonarnego pakietu Office 2016 na maksymalnie 5 stanowiskach komputerowych sprawia, iż użytkowanie staje się bardziej ergonomiczne.

Zestaw aplikacji wchodzący w skład pakietu Office 365 Business:

Word
Aplikacja Word podczas to zestaw profesjonalnych narzędzi i funkcji, umożliwiających ich projektowanie, zmianę i udostępnianie dokumentów tekstowych. Pozwalają one na otwieranie i edycja plików PDF, odtwarzanie plików wideo z sieci bez konieczności opuszczania dokumentu, łatwe wyrównywanie zdjęć i diagramów. Wbudowany tryb czytania pozwala wygodnie czytać dokumenty na każdym ekranie bez rozpraszających elementów, zakładka Projektowanie pozwala na natychmiastowy dostęp do potrzebnych funkcji, zaś wyjątkowe inteligentne wyszukiwanie błyskawicznie znajduje informacje na podstawie kontekstu i zaprezentowanie ich w programie. Współpracę z innymi osobami ułatwia możliwość dodawania, śledzenia i odznaczania komentarzy.

Excel
Z pomocą Excel i jego gotowymi szablonami użytkownicy mogą skupić się na informacjach, nie musza natomiast tracić czasu na projektowanie i ustawienia. Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych staje się sprawne, szybkie i intuicyjne, zaś dane prezentowane są czytelnie i przejrzyście dla odbiorców. Pracę ułatwia też możliwość błyskawicznego stworzenia wykresu lub tabeli na podstawie zgromadzonych danych, otrzymania prognoz oraz automatycznego rozpoznawania przez program wzorców i autouzupełniania. Zaoszczędzić czas pozwalają także skróty klawiszowe oraz funkcje Analysis Toolpak, Fragmentator czy Konstruktor formuł.

PowerPoint
Tworzenie atrakcyjnych prezentacji, doskonale odzwierciedlających nawet najbardziej niezwykłe pomysły staje się jeszcze prostsze. Nowe opcje wyrównywania, dopasowania kolorów, przejścia slajdów, udoskonalone okienko konfiguracji animacji oraz umożliwiające sprawną współpracę pogrupowane komentarze do slajdów są gwarancją osiągnięcia profesjonalnych efektów, które z łatwością można udostępnić w sieci.

OneNote
Niezbędny w każdej sytuacji notatnik elektroniczny to najlepszy sposób na rejestrowanie pomysłów lub zapisywanie materiałów – adresów i zawartości stron internetowych, arkuszy kalkulacyjnych, zdjęć, muzyki czy filmów – które mogą przydać się w przyszłości. Twórz notatki, tak jak Ci najwygodniej – rysując, pisząc ręcznie lub na klawiaturze – udostępniaj je, a także edytuj i korzystaj z ich najbardziej aktualnej wersji w każdym miejscu dzięki automatycznej synchronizacji OneNote.

Outlook
Outlook, automatycznie połączony z pocztą internetową Microsoft, to jednak coś więcej niż program do obsługi e-maili. Aplikacja umożliwia stworzenie precyzyjnego harmonogramu pracy dzięki wygodnemu zarządzaniu i synchronizacji kalendarzy, kontaktów i zadań. Bieżące aktualizowanie skrzynki odbiorczej nie pozwoli przeoczyć żadnego ważnego maila, zaś tryb widoku konwersacji grupuje powiązane ze sobą wiadomości. Odpowiedzi na wiadomości stają się jeszcze szybsze dzięki odpowiedziom w tekście.

Publisher
Profesjonalne publikacje są wreszcie w zasięgu ręki. Wygodne i łatwe narzędzia do tworzenia, personalizowania i udostępniania różnorodnych publikacji najwyższej jakości są gwarancją uzyskania zainteresowania odbiorców. Liczne funkcje edycji zdjęć, ich dodawania bezpośrednio z albumów internetowych, drukowania oraz efekty specjalne usprawniają pracę i pozwalają przygotować wyróżniające się projekty.

Access
Access to łatwe w użyciu i wydajne narzędzie do tworzenia opartych na przeglądarce aplikacji baz danych. Dane są automatycznie zapisywane w bazie danych SQL, dzięki czemu aplikacje są bardziej bezpieczne i skalowane. A uzyskiwanie informacji z tabeli lub zapytania w postaci listy jest błyskawiczne – wystarczy jedno kliknięcie.

OneDrive
Imponujący schowek online! Użytkownik pakietu Office 365 Business uzyskuje 1TB przestrzeni w chmurze OneDrive, gdzie może przechowywać najważniejsze dokumenty i korzystać z nich w niemal dowolnym  miejscu i czasie.

Wymagania:

Komputer i procesorKomputer PC: procesor 1 GHz lub szybszy o architekturze x86 lub x64 z zestawem instrukcji SSE2
Komputer Mac: procesor firmy Intel
PamięćKomputer PC: 2 GB pamięci RAM
Komputer Mac: 4 GB pamięci RAM
System operacyjnyKomputer PC: Windows 10, Windows 8, Windows 7 z dodatkiem Service Pack 1, Windows 10 Server, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2012 lub Windows Server 2008 R2
Komputer Mac: Mac OS X 10.10 lub nowszy
Największe możliwości zapewnia korzystanie z najnowszej wersji danego systemu operacyjnego.
Dysk twardyKomputer PC: 3,0 GB dostępnego miejsca na dysku
Komputer Mac: 6 GB dostępnego miejsca na dysku w formacie HFS+ (nazywanym też formatem Mac OS Extended lub HFS Plus).
WyświetlanieKomputer PC: rozdzielczość ekranu 1024 x 768
Komputer Mac: rozdzielczość ekranu 1280 x 800
GrafikaKomputer PC: sprzętowe przyspieszanie grafiki wymaga karty graficznej zgodnej z zestawem funkcji DirectX 10.
PrzeglądarkaBieżąca lub bezpośrednio poprzedzająca bieżącą wersja przeglądarki Internet Explorer; bieżąca wersja przeglądarki Microsoft Edge, Safari, Chrome lub Firefox. 
Wersja środowiska .NETKomputer PC: wymagane oprogramowanie .NET 3.5. Niektóre funkcje mogą wymagać również zainstalowanego oprogramowania .NET 4.0, 4.5 lub 4.6 CLR.
InneFunkcje internetowe wymagają połączenia z Internetem. Mogą być za to naliczane opłaty.
 Aby można było używać którejkolwiek funkcji wielodotyku, potrzebne jest urządzenie obsługujące dotyk. Jednak wszystkie funkcje i narzędzia zawsze można obsługiwać za pomocą klawiatury, myszy i innych standardowych lub dostępnych urządzeń wprowadzania danych. Nowe funkcje dotykowe są zoptymalizowane dla systemu Windows 10, Windows 8.1 lub Windows 8.
 Funkcje i narzędzia graficzne w produktach mogą się różnić w zależności od konfiguracji systemu. Niektóre funkcje mogą wymagać dodatkowej bądź zaawansowanej łączności z urządzeniami lub serwerami.
 Konto Microsoft i (lub) konto organizacyjne Microsoft