SNP3
Nowy produkt
-w pakiecie INSERT Subiekt nexo PRO 3 STANOWISKA ESD
-klucz i fakturę wysyłamy drogą elektroniczną (email)
-System: Windows 8, 10 i 11,
-Licencja z oficjalnej polskiej dystrybucji, nigdy wcześniej nie aktywowana, objęta pomocą techniczną producenta i uprawniająca do zakupu kontynuacji w kolejnych okresach licencjonowania.
9989 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Insert Subiekt nexo PRO to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania firmą, które obejmuje takie obszary jak fakturowanie, magazyn, sprzedaż, księgowość oraz kadry i płace. Program zapewnia intuicyjny interfejs oraz wiele narzędzi ułatwiających pracę, takich jak kreator dokumentów, generator raportów czy moduł e-biznesu.
Wersja PRO programu pozwala na obsługę aż trzech stanowisk, co sprawia, że może być stosowana w firmach o większej liczbie pracowników. Dzięki temu użytkownicy zyskują dostęp do dodatkowych funkcjonalności i jeszcze większej wydajności.
Program posiada wiele zalet, takich jak łatwość w obsłudze, dostępność w chmurze, integracja z różnymi systemami, możliwość personalizacji interfejsu czy bezpieczeństwo danych. Oferuje on również wiele modułów, które pozwalają na dostosowanie oprogramowania do potrzeb konkretnej firmy.
W przypadku wersji PRO program oferuje jeszcze więcej narzędzi i funkcji niż podstawowa wersja, dzięki czemu jest idealnym wyborem dla firm potrzebujących bardziej zaawansowanych rozwiązań w zarządzaniu biznesem.
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
· Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;
· zaawansowane pola własne do obiektów systemu;
· definiowanie własnych raportów i wydruków;
· korekta kosztu dostaw;
· sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;
· możliwość realizowania pojedynczego zamówienia wieloma wydaniami, a jedno wydanie może obejmować pozycje z różnych zamówień;
· widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”;
· widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;
· możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);
· rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;
· możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo);
· obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru;
· obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);
· możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
· rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);
· sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);