Gestor nexo PRO (1 stanowisko) Zobacz większe

Gestor nexo PRO (1 stanowisko)

OPEINSOSP0027

Nowy produkt

-w pakiecie Gestor nexo PRO (1 stanowisko)
-klucz i fakturę wysyłamy drogą elektroniczną (email)
-System: Windows 8, 10 i 11,
-Licencja z oficjalnej polskiej dystrybucji, nigdy wcześniej nie aktywowana, objęta pomocą techniczną producenta i uprawniająca do zakupu kontynuacji w kolejnych okresach licencjonowania.

Więcej szczegółów

9997 Przedmioty

688,90 zł brutto

Więcej informacji

Gestor nexo PRO to elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.
Gestor nexo PRO umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).
Gestor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gestora nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, dzięki którym możliwe jest łatwe dostosowanie programu do specyficznych potrzeb firmy (tworzenie rozszerzeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).
Gestor nexo PRO jest ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO:
-  przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
-  ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
-  definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
-  wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
-  przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
-  obsługa wielu walut na ofertach;
-  planowanie i wykorzystywanie promocji;
-  planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
-  przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
-  planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
-  możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych;
-  ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
-  wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
-  łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
-  tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
-  narzędzia usprawniające obsługę e-maili – m.in. sprawdzanie poprawności pisowni, kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
-  system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
-  biblioteka dokumentów umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
-  oznaczanie obiektów flagami;
-  możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
-  możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
-  Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;
-  oferty wielowariantowe;
-  tzw. punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne);
-  zaawansowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment);
-  wydruki własne;
-  raporty własne;
-  flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży);
-  dedykowane widoki w modułach;
-  definiowanie własnych ról użytkowników;
-  definiowanie oddziałów;
-  definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu;
-  obsługa zamienników asortymentu;
-  biblioteka dokumentów (powyżej 1000 dokumentów).

Wymagania systemowe 
komputer z procesorem Core2Duo;
4GB pamięci operacyjnej RAM;
system operacyjny Windows XP SP3 lub nowszy (zalecany Windows 7 lub nowszy); 
system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2 (lub wersja wyższa) z zainstalowanym komponentem Full-Text Search.